FANDOM

„Wiedziałem że będzie ciężko. Cholera, czy kiedykolwiek było łatwo? Wcześniej widziałem siły Aliansu Sług. Ale ta twarz. To coś, co było człowiekiem... Przekraczało wszelkie moje wyobrażenia”
―Lwowski po tym jak zabił działkami swego aeroplanu Agrinorda i wylądował na lotnisku Lich City.
38274
Agrinord, jako Herold Plagiatu
Agrinord
Znane pseudonimy Hekatomba, Rogacz
Morderca Gaian Bermudian
Data śmierci 01.08.2015, Gaia Bermudia
Lich City
Przyczyna śmierci przestrzelony pociskami z Ostnino pilotowanego przez Arcturusa Lwowskiego
Miejsce pochodzenia Yrana
Rasa człowiek (wysoce zmutowany)
Narodowość Gai-sho-mehr
Płeć mężczyzna
Wzrost 204 cm
Kolor i wygląd włosów brązowe
Kolor oczu całe czarne
Znaki szczególne biała głowa
diabelskie rogi
Przynależność Alians Sług
Zawód Herold Plagiatu
Wyznawana religia plagiatyzacja

Agrinord Hekatomba - Herold Plagiatu w trakcie Wojny o Pokój na Gai Bermudii, a więc głównodowodzący inwazją Sług Upadłego Pierwszego na planetę oraz na cały Trójgraniczny Centralny Wymiar. Bezlitosny, był uosobieniem perfekcji w plagiatyzacji na sobie, a więc wzorem do naśladowania. Dzięki Rytuałowi Plagiatyzacji opanował możliwość zmiany ciała. Do perfekcji zdołał okiełznać moc ognia i żądzę krwi. Przywdziewał czarno-pomarańczowy pancerz wspomagany, aby sprawiać wrażenie wyjątkowo strasznego potwora.

Historia

Przed Wojną

„Agrinord był typowym gościem. Nie zginął wielki bohater Sług, ale zwyczajny dowódca.”
―Farlick oceniając przeszłość Agrinorda
Nie wiadomo, gdzie się urodził, ani wychował. Wiadomo, że był to jeden z terenów zajętych przez Sługi Hastadariusa. Agrinord zgłosił się do armii wyznawców, będąc oficerem polowym Gwardii Bożej przy wojskach plagiatyzacji. Brał udział w takich walkach, jak Bitwa pod Omegaburgiem i Schtanzschloss w czasie wojny Cesarstwa z Aliansem Sług w 1958 roku. Inne dokumenty wskazują na to, że atakował nexusiańskie terytoria w latach 2001-2012, dopóki siły Lwowskiego w styczniu 2013 roku nie pokonały jego sił w jednej z bitew.

Każde zwycięstwo sprawiało, że zyskiwał nowe Arkany, moce i możliwości zmiany, każda klęska dawała z kolei długie męki. Zgodnie z danymi Jednostki Walki Informacyjnej Rycerzy Wielkiego Pokoju służba Hastadariusowi opłaciła się znakomicie. Awansował coraz wyżej, aż został mianowany Jeźdźcem Herlodowym - zastępcą największych Heroldów Plagiatu. Był fanatycznie oddany sprawie, gwałcił niepełnoletnich, torturował słabych, pił krew pokonanych, a także poddawał się plagiatowi coraz bardziej i bardziej. Ponoć nawet praktykował kanibalizm. Rozpusta, mutacje, morderstwa i plagi były na porządku dziennym u niego.

W końcu za swoje zwycięstwa i służbę został nagrodzony - Panie Przemian dokonały zaawansowanego rytuału. Jego oczy wyglądały jak puste oczodoły, twarz zbielała, zamiast ust miał na wierzchu kły w miejscu zębów, jego włosy zmieniły się w ogień, a z głowy wyrosły mu demoniczne rogi. Zmienił się też jego głos na bardziej ponury. Kiedy dokonała się jego zmiana ujrzano go innym - umięśnionego, dwumetrowego kolosa, przypominającego śmierć. Kiedy zmiana się dokonała usiadł na specjalnym tronie, gdzie Pani Przemian Zal'gari zmieniła go w Herolda Plagiatu - głównodowodzącego wojny z woli Hastadariusa i plagiatyzacji.

Inwazja na Gaię Bermudię

„Przed Aliansem Jedynego Prawdziwego Boga i Wielkiego Plagiatu nie ma ucieczki! Wasze krainy należą do nas! Ludzie! Zdobądźcie tą nędzną planetę na chwałę Plagiatu!”
―Agrinord po wylądowaniu na Saharze Gai Bermudii
W trakcie swej koronacji powiedział, gdzie skieruje karzący miecz boży - Gaia Bermudia, nowo odkryta planeta w Trójgranicznym Centralnym Wymiarze na północno-zachodnich krańcach Doliny Wikiańskiej. Prowadząc swe siły ruszył przez Ocean Kalisareński, Umargul i wpłynął do Zatoki Wikiańskiej, omijając Wyspy Arpa. Wielka flota transwymiarowców wyruszyła z Anarchistycznego Świata wprost na kontynent zwany Creepyland. Kiedy tylko siły Centrum ich odkryły podjęły nierówną walkę z siłami Agrinorda. Wyruszyły nawet netelfickie Floty i netrollskie Klany, jednak to nie wystarczyło. Symboliczne było zniszczenie przez flagowy okręt Hekatomby, jak sobie przywdział to miano Herold, zwanego Zmorą Prawości, zakonnego lotniskowca Czyściciel klasy Jagaris. Jego zniszczenie doprowadziło w szeregach obrońców wymiaru do chaosu. Korzystając ze stworzonych naprędce portali międzywymiarowych jednostki wkroczyły do wszechświata, wówczas nazywanego Terra-37-Alpha-Corolev. Agrinord rozpoczął od desantu na najsłabiej zaludnione miejsca, aby zagnać w ten sposób ludzi do największych miast i tam mieć uciechę z przelewania krwi.

Zstąpił na Ziemię, kiedy tylko oddziały państw ONZ zostały pokonane pod rosyjskim miastem Jekaterynburg. Rozpoczął wprowadzał porządek według Sług. Wkrótce odkrył, jak część z mieszkańców staje się jego kolaborantami. Uznał ich za wartościowe zasoby, dlatego pozwolił im przejąć władzę nad swoimi terenami, jeśli tylko poprzysięgną wieczną lojalność Hastadariusowi. Dokonali tego: generał Awdżinimi z Iranu, książe saudyjski Ahmed ibn Bassan, przywódca narodowych bolszewików z Rosji Anatolij Iguszkow oraz Ibrahim al-Hassan z Państwa Islamskiego, reprezentując również wszystkich dżihadystów na świecie. Wkrótce do sojuszu dołączyli też przebywający w Alpach w ukryciu przed innymi rezydenci Zamku Lebensraum tworzący Nową Trzecią Rzeszę. Widząc, że mogą pomóc wprowadzić Plan Germania postanowili dołączyć do Upadłych.

Triumfalny pochód

„Nie spodziewałem się, iż wśród heretyków jest ktoś taki. On może nam przeszkodzić. Zabić Arcturusa!”
―Agrinord o Lwowskim
Nie napotykając żadnego oporu Agrinord i jego armia parli naprzód. Tak oto zdobyli Moskwę, doszli nad brzeg Bugu, zdobyli zachodnią Alaskę, zrujnowali Europę i połowę Azji, a także niemal całą Afrykę. Jego eskadry kamikerów - samolotów bezzałogowych lub załogowych w roli samobójców - atakowały wschodnie USA oraz Kanadę. Mocno się przeliczył, kiedy usiłował zdobyć Amerykę Południową i Wielką Brytanię, całkowitą klęskę poniósł w Australii oraz na Oceanii. Siły lokalne były wspomagane przez Instytucje Centrum, w tym Rycerzy Wielkiego Pokoju oraz przez Wielkich Graczy i mnóstwo cywilizacji Starego i Nowego Świata, ogółem praktycznie cała Fantazja ruszyła planecie z pomocą, głównie przez strategiczne znaczenie wszechświata, ponieważ można było uderzyć na Centrum od strony której najmniej się ono spodziewało, za to było i tak całkiem sporo fortec oraz sił zabezpieczających szlaki, lecz nie w takim natężeniu, jak w przypadku kierunku wschodniego, od Oceanu Upadłych.

W trakcie wojny szczególną solą w jego oku okazał się młody żołnierz ze Wspólnoty Nexusa, który był wszechmonarchą sojuszu dwóch potęg - Wspólnoty, jednoczącej wszystkie nexusiańskie cywilizacje i Koalicji, jednoczącej Wspólnotę ze wszystkimi sojusznikami. Nieformalnie nazywane Państwami Nexusa były w trakcie wojny domowej nazywanej Wielką Krucjatą Nexusiańską. Urosły do sporej potęgi i zagrażały dosyć poważnie Aliansowi z Anarchistycznego Świata. Agrinord nakazał skrytobójcom jego zabicie, ale on eliminował ich, zanim Ci w ogóle zbliżyli się do niego na 10 metrów. Mimo wszelkich starań Koalicja jedynie go spowolniła, nie udało się z desantem w Cherbourg czy Niderlandach, Skandynawia w większości pozostała pod okupacją. Niemniej Lwowski kompletnie go zaskoczył - zrobił zuchwały desant w Arabii Saudyjskiej i zaatakował święte miasto islamu - Mekkę. To osłabiło południową flankę Osi Sług. Pomimo zwycięstwa okazało się, że było to tylko taktyczne, gdy strategicznie te oddziały jakie tam były zostały w późniejszych walkach zdziesiątkowane, co pozwoliło na odwrócenie przebiegu walk oraz sporo kontrofensyw na planecie. Wściekły Agrinord postanowił się z nim policzyć, sprowadzając swego mech-smoka na planetę z rodzimego wszechświata.

Odkrycie Bermudii

„Ta wyspa ma kluczowe znaczenie. Skierujcie wszystkie wysiłki na zdobyciu wyspy. Musimy zdobyć ich technologię i Arkany.”
―Agrinord po tym, jak odkryto Bermudię.
Niespodziewanie podczas powietrznego pojedynku dwie eskadry, każda z innej strony konfliktu, rozbiły się na wyspie, jaka nie była na mapach. Nazywana była przez miejscowych mieszkańców Bermudią. Co ciekawe żyły tam też inne rasy. Najpoważniejszymi graczami na arenie politycznej okazały się dwie metropolie - Nordreg i Lich City - oraz potężna Federacja Bermudzka. Utrzymywały, iż są neutralne wobec konfliktu, ale Alians Sług, denerwując się tym, że nie chcą należeć do nich zaatakował Federację na Linii Wschodniej. Ich porażka okazała się bardzo denerwująca dla Agrinorda, jaki rozerwał zabitych na strzępy po przyjściu do bazy i pożywił się ich mięsem. Federacja jednak przypłaciła to przedarciem się kilku sił i otworzeniem tam bram międzywymiarowych. Nie widząc opcji dołączyła do Koalicji, ale jako osobny człon, obok Centrum i Organizacji Narodów Zjednoczonych. Odkrycie wyspy doprowadziło do ciężkich starć.

Agrinord Hekatomba wiedział, że ma kluczowe znaczenie dla jego podboju. Ustanowił bazę wypadową w okupowanej Wenezueli oraz na wyspach karaibskich, ale lokalni partyzanci pozbawiali go potęgi bardzo szybko. Pomimo jego chęci opanowania Karaibów i Trójkąta Bermudzkiego w celu ataku na południe Stanów Zjednoczonych ostatecznie wszystko spełzło na niczym. Tymczasem Antolia van Rogh, kanclerz Forum Fantasia kierująca sojusznikami oraz dowódca polowy Farlick, wielki mistrz Zakonu Rycerzy Wielkiego Pokoju, zrozumieli iż przykucie uwagi na nowo odkrytej wyspie prowadzi do osłabienia na wszystkich frontach. Razem z Wodzem Federacji - Karlem Zeleą Ceaudreanu - opracowali wielką serię kontrataków na pozycje zajęte przez Agrinorda. W większości zakończyły się wyzwoleniem około 40 procent zajętych ziem, pozwoliło też odzyskać na chwilę Moskwę i Petersburg. Herold Plagiatu rzucił wszysko na jedną tacę i postanowił ponad 60 procent zebranych sił ruszyć z Ameryki Łacińskiej na Bermudię.

Lich City - śmierć

„Ingrid... tobie daję... dowodzenie nad hordą.”
―Ostatnie słowa
Gruzowisko

Gruzowisko, pod którym spoczęło ciało Agrinorda.

01 sierpnia Agrinord osobiście poprowadził oddziały z Wenezueli i wysp karaibskich razem z al-Hassanem i von Schtanz. Dwójka jego najbardziej zaufanych osób prowadziła oddziały, wówczas liczne wskutek kolaborantów oraz lokalnych sojuszników. Celem było wolne miasto Lich City. Atak błyskawiczny o 10:00 doprowadził do zajęcia 50 procent miasta. W trakcie bitwy o Lich City siedzibą sztabu Koalicji stał się Ratusz Miejski, a Osi - najsłynniejszy burdel w mieście o nazwie Best Hearts. Lokalni mieszkańcy utworzyli partyzantkę i wspomogli Koalicję. Wkrótce Lwowski dowiedział się, że Agrinord jest w mieście. Zabrał osiem czteroosobowych drużyn, sam poprowadził Alphę. Ich zadaniem było sabotowanie wroga za linią frontu oraz odnalezienie ważnych dokumentów. Kiedy tylko je znaleźli oraz ustalili miejsce pobytu uciekli z powrotem na tereny kontrolowane przez Koalicję Centrum-ONZ-Federacja.

O 14:10 miał wyjechać z Best Hearts do Opuszczonego Portu konwój z trójką najważniejszych liderów. W środkowej czarnej limuzynie jechał Agrinord i jego świta, a z tyłu lider ISIL razem z przywódczynią NDR. Niespodziewanie na niebie pojawiły się samoloty, jakie przy pomocy rakiet zablokowały ulicę Nekronową, uniemożliwiając im wjechanie na Rondo Armii Miejskiej. Pierwszy atak zakończył się zniszczeniem jeepa, czołgu za dwoma przednimi i trzech ostatnich transporterów opancerzonych, w tym baterii rakiet SAM typu S-300. Zniszczenia sprawiły, że praktycznie byli postawieni na ulicy jak kaczki na strzelnicy. Agrinord nakazał dwójce uciec, razem ze swoim sztabem, ale limuzyna nie mogła przejechać. Kiedy samoloty zawracały myśliwce Sług wyruszyły myśliwcom bombardującym na spotkanie, lecz nic to nie dało - przybyło zakonne wsparcie. Związując siły powietrzne Osi Lwowski pilotując swoje Ostnino pikował w stronę Herolda Plagiatu. Pociski upiorytowe przeszyły go, a ten padł na ziemię w kałuży krwi. Przed śmiercią powiedział Ingrid, że teraz ona staje się głównodowodzącą, po czym zmarł. Ibrahim al-Hassan uciekł od podobnego losu do kanałów, następnie uciekając z resztą sił.

Ingrid von Schtanz wydała rozkaz utrzymania frontu i kontrofensywy, ale jej rozkazy zakwestionował Kontam Sgaris. Jego działania doprowadziły do chaosu w dowództwie, a następnie rozpadu jedności dowództwa kierującego inwazją. Koalicja wykorzystała to, niszcząc 70 procent sił Aliansu Sług jakie były w mieście i tym samym znacząco osłabiając siły wroga. W wyniku śmierci Agrinorda doszło do rozgromienia sił, które ponad 2 tygodnie wcześniej skapitulowały na Gai Bermudii. Von Schtanz uciekła do Anarchistycznego Świata razem z resztkami Hordy Agrinorda Hekatomby, gdzie tam została wyniesiona dzięki plagiatyzacji.

Zdolności

  • Błyskawice
  • Fala ognia
  • Skok Plagiatu
  • Piruet Latających Rapierów
  • Wybuch Umysłowy

Wyposażenie

  • Miecz Herolda Plagiatu
  • Zbroja Herolda Plagiatu
  • Runy plagiatowe
  • Pistolet plagiatowy

Ciekawostki

  • Działania Agrinorda sprawiły, że został on włączony do Panteonu Plagiatu. Jest czczony przez mieszkańców rodzinnych stron jako bóg rozpusty i wojny w imię Arcyboga - Hastadariusa.

Szablon:Języki