FANDOM

  • Braxis (Saga SPORE) - planeta będąca stolicą Sojuszu Ludzkiego w latach 950-2605 i Koalicji Ludzkich Planet od 2605 roku. Lodowa i niezwykle zimna jest razem ze swoim systemem gwiezdnym terenem neutralnym pod wyłączną kontrolą Sojuszu, a potem Koalicji. Wydawała się niemożliwa do zdobycia aż Trzynasta Plaga nie sforsowała linii obrony. Armada Obietnicy jednak zdołała ją odbić.
  • Braxis (gwiazda) (Saga SPORE) - gwiazda systemu o tej samej nazwie. Jest terenem na wyłączność najpierw Sojuszu Ludzkiego, a po jego upadku i zakończeniu Trzynastej Plagi nowej organizacji na jego miejscu - Koalicji Ludzkich Planet.
  • Braxis (Świat Fantazji) - miasto Przymierza Bermudiańskiego na Marsie Cesarskim, będące podarkiem dla Federacji Bermudzkiej. Działają tam wyłącznie firmy z kapitałem federacyjnym. Niemal kompletnie zniszczona podczas podboju planety przez Armię Nexusa.
  • Operacja "Braxis" (Świat Fantazji) - operacja Sojuszu Wspólnego Fantazji, która zaskoczyła Alians Sług i wypchnęła go prawie 100 km w głąb Anarchistycznego Świata. Zakończona zwycięstwem Sojuszu.
  • NSS Braxis (Nexus Uniwersum) - okręt kosmiczny klasy Galaros, typ krążownik lotniskowy. Zaatakowany przez Ład i kompletnie opuszczony w Sektorze Gamma Charlie, na granicy z Imperium.