FANDOM

Symbol Chaosu

Symbol Chaosu

Chaos - jeden z trzech Żywiołów Pierwotnych. Jego przedstawiciele dążą do całkowitej anarchii i braku jakiejkolwiek siły mogącej dyktować warunki. Ich symbolem jest czerwony okrąg z ośmioma strzałkami w tym samym kolorze wychodzącymi ze środka. Cztery z nich są na zielonym tle wielościanu, druga połowa nie ma ich, jedynie dotykają ścianek od wewnętrznej strony. Wszystko to położone jest na czarnym tle. Arcywróg Ładu z wzajemnością, nieraz są niszczeni również przez Równowagę.

Historia

Nie wiadomo kiedy po raz pierwszy pojawił się Chaos, ale naukowcy spekulują, że tak jak reszta pojawił się na początku stworzenia wszechświata i prawdopodobnie jako lustrzane odbicie Ładu. Należy jednak zwrócić uwagę, że obie frakcje zawsze cechuje jedna doktryna - dominacja nad wszystkich co istnieje.

Rasy

  • Demony - podstawowe siły Chaosu. Demony mają zazwyczaj rogi podobne do byka, zaś szpony jak u jakiegoś drapieżnego ptaka.
  • Sukkuby i Inkuby - demony rozkoszy nadmiernej. Wyglądają jak ludzie z rogami muflona.
  • Plugawiciele - pół-konie pół-kozły. Są wierzchowcami Chaosu, warczą jak jakieś traktory oraz czołgi jednocześnie.

Ciekawostki

  • W Chaosie często rozmaite istoty mają skąpe odzienie.

Szablon:Języki