FANDOM

„Zwą mnie Josephine Adaar i jestem jedną z ważniejszych przedstawicielek Rady Miasta Nordreg obecnie, jednakże głównie trudnię się browarnictwem oraz spelunami, jak również klubami z panienkami, o czym wszyscy wiedzą zresztą. Niemniej dzięki powiązaniom z wieloma ważnymi ludźmi dzięki swoim zamtuzom mam o wiele większe wpływy niż to się może wydawać.”
―Adaar przedstawiając się Lwowskim przy pierwszym spotkaniu.[src]
02 Salazar
Gaelle undercover agent by anderpeich
Adaar w sukni wieczorowej i z Thompsonem, licznie produkowanym przez Porozumienie
Josephine Adaar
Data urodzenia 31 sierpnia 1995
(19.09.005.E1 Wyzwolenia)
Lich City
Rasa Człowiek Realny
Narodowość Lich City
Płeć kobieta
Wzrost 176 cm
Kolor i wygląd włosów długie kruczoczarne
Kolor oczu brązowe
Przynależność Nordreg
Zawód biznesmenka
Wyznawana religia katolicyzm
Światopogląd neutralna dobra
Pozycja członkini Rady Miejskiej
Status żyje

Josephine Adaar - jedna z najbardziej wpływowych osób w całym Nordregu. Posiada największą ilość burdeli oraz spelun w całym mieście, przez co jest ważną osobą nie tylko w mieście, w którego Radzie Miejskiej zasiada, ale również w całym Porozumieniu Antywojennym. Przyjaciółka Przemysława Przemkowskiego oraz całej Trójcy Lich City, jak również Arcturusa i Lanedilii Lwowskich. Jest porozumieniową wersją arcynadkomisarza Wszechpolicji Nexusa Ursa Matasariowicza - jej kurtyzany, pijacy i złodzieje pełnią rolę jednego z najlepszych "wywiadów" jakie posiada Porozumienie.

Historia

Młode lata

Urodziła się w Lich City 19 dnia 09 miesiąca 5 roku 1 tysiąclecia Epoki Wyzwolenia, czyli 31 sierpnia 1995 roku miary terrańskiej. Potem jednak, w wieku 14 lat uciekła do Nordregu, konkurencyjnego miasta. Było to w 2009 roku. W tamtym czasie zaczęła powstawać w dalekich krainach Federacja Bermudzka. Adaar była przekonana, że nie tkną jej miasta, jednak przeczuwała iż mogą sprawić sporo kłopotów zarówno jej, jak i znajomym. Wkrótce została uczennicą elitarnego gimnazjum dla dzieci najbardziej uprzywilejowanych. Została wtedy adoptowana przez samego burmistrza, ponieważ jej rodzice zginęli w czasie ucieczki z Lich City do Nordregu.

Nastolatka całkiem dobrze przyjęła burmistrza, znalazła też prastary skarb krasnoludzkiego rodu Karshag, który był tak wielki, że nawet tankowcem trzeba by przepłynąć z dwanaście razy. Kiedy skończyła je, wówczas zaczęła liceum. Już wtedy zaczynała przy pomocy swoich kontaktów działania. Wkrótce jednak odkryła swe tajemnicze moce - była Dziurą, rzadkim przypadkiem arkanistki. Jej "moce" polegały na tym, że żadne zaklęcia kontroli umysłu lub wpływy na jej myślenie nie dotykały. Wskutek tego nie mogła czarować, ale również jej moc umysłu pozwalała gasić czary oraz sprawiać ból wobec czarodziejów. Dlatego założyła podziemną szkołę dla osób z podobnym co ona przypadkiem.

Wojna Ojczyźniana

14 lutego 2010 roku doszło do Wojny Ojczyźnianej. Jak się okazało jej latająca szkoła Dziur przydała się, ponieważ młodzieńcy nauczyli też starsze osoby, a zarówno uczniowie, jak i rodzice zostali zaciągnięci do sił obrony miejskiej. Nordreg należał do Sojuszu Antyfederacyjnego, a więc toczyła się wojna tegoż miasta z nowo powstającym mocarstwem. Adaar jako jedyna głosowała przeciwko przystąpieniu miasta do wojny, niemniej dzięki temu zaskarbiła sobie szacunek wielu mieszkańców. Wokół niej powstał Ruch Pacyficzny - samodzielne stowarzyszenie osób, jakie odmawiały stanięcia do broni i pójście na front. Ruch urastał szybko, wskutek czego Josephine straciła pracę w Radzie Miejskiej Nordregu - nowy burmistrz zmusił ją do dywizji. Za pomocą kurtyzan i złodziei zaczęła jednakże wywierać coraz większy wpływ na pozostałych członków, przekonując ich do porzucenia pomocy Lich City i Bermudiańskiemu Ruchowi Oporu.

Na skutek tego sztab Sojuszu nakazał jej zlikwidowanie. Zamiast tego zginął jej ochroniarz, Rupert Garth. Mimo to jego śmierć sprawiła, iż powoli rozpadający się ruch zyskał większą rzeszę osób, a do tego doszła zdrada numer dwa córki Karla Ceaudreanu - Auferii, która w Nieznanej Części Bermudii stworzyła złowrogi Legion i rozpoczęła najazd na Znaną Część, nie szczędząc ani Federacji, której większe skupiska omijała, ani Sojuszu jaki chciał wykorzystać sytuację. Adaar założyła razem z radnym Cooperem obóz polityczny, jaki działał również w innych frakcjach Sojuszu oraz Federacji i frakcjach neutralnych. Grupa ta nazwała się Zgrupowaniem Defensywnym i domagała się rozejmu w Wojnie Ojczyźnianej na rzecz powstrzymania Legionu. Stracił jednak rację bytu, kiedy tylko Mistrzyni Legionu została pokonana przez swego ojca, a jej dusza zebrana do filakterium, zaniesionego następnie do Szczeliny Zmian - klasztoru w Górach Ceaudreanu, gdzie rozpoczęto odtwarzanie Auferii.

Zostając przedsiębiorcą

Po skończeniu liceum i Wojny Ojczyźnianej rozpoczęła działalność jako pani rozmaitej sieci spelun oraz domów publicznych, zarówno w biednych, jak i bogatych dzielnicach miasta. Jej działania szybko się rozwijały - posiadła spore rzesze prostytutek, najemników, złodziei i barmanów, dzięki czemu zaczęła mieć z powrotem wpływy niebywale spore. Znaleziony przez nią skarb zainwestowała w sieć sklepów osiedlowych NorBuy, na czym zbiła pokaźną fortunę. Przez te 4 lata zyskała sobie tylu oddanych jej towarzyszy, w tym w Federacji. Poznała Przemka Przemkowskiego oraz Naczelnego Technika Federacji Primarisa Magosa, który jednak budził u niej odrazę przez swoje mechaniczne ulepszenia ciała.

Nie tylko ten wszechświat

W sierpniu 2015 roku cywilizacje z zewnątrz odkryły Bermudię. Wtedy to Adaar dowiedziała się o istnieniu Sług Upadłego Pierwszego. Wojna jednak ominęła Nordreg, dzięki czemu stał się domem dla milionów uchodźców z Ameryki Południowej, Karaibów oraz Znanej Części Bermudii. Pomogła Przemkowi i jego grupie uciec przed oddziałem "Pogoń", który ich ścigał po buncie w regimencie w Centralii. Potem, gdy Wojna o Pokój na Gai Bermudii dobiegła końca była aktywną uczestniczką włączenia miasta-państwa w szeregi Porozumienia Antywojennego, nie biorąc jednak udziału w żadnych kampaniach, a jedynie reprezentując miasto w parlamencie Wielkiego Gracza oraz jako ambasador w Lich City, Zeleagradzie czy Enclave Capital City.

Obecnie

W roku 2050 Adaar nie jest już jedną z rady miejskiej, ale nadal ma spore wpływy w mieście. Dalej zajmuje się licznymi szemranymi oraz legalnymi i niezwykle wpływowymi na planecie interesami. Użyczyła też pomocy Wydziałowi Kolonizacyjnemu Terran w czasie zakładania ich pierwszej biokopuły na Marsie oraz trochę pomocy Frakcji Przemka i wspomogła budowanie dobrych relacji z Wolnym Miastem Lich City, a także Niepodległymi Państwami Północnymi.

Zdolności

  • Uwodzenie - urok osobisty Josephine potrafi przyciągnąć niejednego awanturnika. Dzięki szmince, pudrowi oraz perfumom, a także własnemu charakterowi opanowała sztukę uwodzenia do perfekcji, ale wykorzystuje ją najczęściej do zabijania danej osoby. Niewiele osób płci męskiej oparło się jej urokowi.
  • Skrytobójstwo - Josephine przez dekady nabrała wprawy w zabijaniu. Potrafi zabijać na tysiąc sposobów, z czego tylko kilkadziesiąt to zabójstwa po cichu bez użycia trucizny.
  • Szpiegowanie - dzięki latom treningu Adaar potrafi przekradać się przez pozycje wroga i dokonać szpiegowania nawet mimo noszenia wysokich obcasów. Dzięki temu zabiegowi jest w zdanie podsłuchać niemal każdego.

Wyposażenie

  • Pistolet maszynowy - zrobiony na kształt Thompsona M20, typowego dla amerykańskich gangsterów z lat 20. XX wieku pistolet na nowoczesną amunicję 7,62 mm. Dzięki specjalnej komorze można wprowadzić truciznę, a zamek przy wystrzale polewa nią kule, co oznacza że trafiony cel może umrzeć nawet jak się ranę załata, a kulę wyjmie.
  • Pakiet trucizn - noszony zawsze od wewnętrznej strony sukni pakiet trucizn jest używany przez Josephine do pistoletu maszynowego lub noża. Najczęściej jest to ekstrakt z wilczej jagody, wilczego łyka, albo jagód cisu.
  • Nóż - nosi zawsze przy sobie nóż bojowy przy lewym udzie. Każdego, kto tylko ją spróbuje tknąć bez pozwolenia lub zaatakuje czeka z niego pewna śmierć. Zawsze zatruty, co powoduje okropną śmierć.

Ciekawostki

  • Adaar ze wszystkich form walk najbardziej nie lubi okopowej.
  • Gangsterzy z Lich City i Nordregu przezywają ją Josephine Zatrutą.

Szablon:Języki