FANDOM

KZ3 HG Arc Cruiser

Schemat boczny SSh-33.

LC Starship SSh-33 jest okrętem kosmicznym klasy niszczyciel. Jak na taką maszynę jest szybki, ale napęd FTL (skrót od angielskiego zdania "Faster Than Light") ma odsłonięty, tam gdzie jest "pierścień". SSh-33 ma za zadanie wspomóc bombardowanie orbitalnym oddziały desantowe.

Opis

Helghast ships

Tysiące egzemplarzy LC SSh-33 wyrusza na Wojnę Gildii podczas parady.

Prezesowi korporacji Arcturusowi Lwowskiemu marzyły się prywatne kolonie w systemie gwiezdnym Arktur i nowy rodzaj ludzi. Na pustych planetach wetknął więc flagi Federacji Mikronacji i utworzył zależne od władzy korporacyjnej Imperium Arkturiańskie (prawnie niezależną monarchię konstytucyjną, będącą protektoratem Zjednoczonej Federacji Systemów). SSh-33 wzbudzały wśród łowców niewolników i wrogów Arcturusa strach. W czasach walk między Lwowskim, a Przemkiem te niszczyciele zniszczyły dużo statków Rady Korporacji Handlowej. Siły zbrojne korporacji Lwowskiego przeprowadziły nimi nawet parę ziemiobójstw kolonii Kombinatu Przemkowskiego, między innymi słynne ziemiobójstwo Ratorii. Od tamtego czasu na korporacje nałożono bardzo restrykcyjne prawa i zakazano posiadania i używania broni masowej zagłady. Ponadto Imperium Arkturiańskie straciło lidera pod groźbą inkorporacji do Wspólnoty tych planet (jeden z punktów zakazuje korporacjom posiadania własnych państw).

Zalety

  • duży zasięg i siła ognia
  • idealny do walk grupowych
  • szybki jak na okręty tej klasy
  • omnisonar niweluje technologie maskujące

Wady

  • mało zwrotny
  • słabe osłony energetyczne
  • nadaje się jedynie do walki w grupie, pojedynczy może z łatwością zostać zniszczony

Szablon:Języki