FANDOM

Flag of NATO

Flaga NATO

NATO (skrót od North Atlantic Treaty Organization czyli Organizacja Paktu Północnoatlantyckiego) - jedna z frakcji Trzeciej Wojny Światowej, walcząca przeciwko Układowi Moskiewskiemu od 13 kwietnia 2030 do 14 maja 2035. NATO stanęła w obronie Korei Południowej, która z kolei należała do Organizacji Sojuszników Traktatu Północnoatlantyckiego - grupki państw będących sojusznikami polityczno-militarnymi NATO.

Frakcja ta walczyła z Układem Moskiewskim, a później także przeciwko UN Army, która o dziwo dla większości naukowców konflikt wygrała i zdołała pokonać i Układ, i Organizację. Resztki struktur NATO zostały wcielone jako podstawa gospodarcza nowo powstałej Republiki Zjednoczonej Ziemi. Każda organizacja tworzyła inne struktury pierwszego rządu zjednoczonej Ziemi - Organizacja odpowiadała za gospodarkę ze względu na największą ilość najsilniejszych gospodarek świata, Układ za armię ze względu na posiadanie najliczniejszych, najsilniejszych i najbardziej zaawansowanych wojsk pod koniec wojny, a UN Army, po swoim samorozwiązaniu w większości stanowiła nowe struktury administracyjne nowego tworu politycznego w dziejach ludzkości.

Członkowie

  • Stany Zjednoczone
  • ONATA
  • Kanada
  • Meksyk
  • Francja
  • Wielka Brytania
  • Irlandia
  • Niemcy
  • Włochy
  • Hiszpania
  • Dania
  • Islandia
  • Portugalia
  • Słowenia
  • Chorwacja
  • Polska
  • Litwa
  • Estonia
  • Łotwa
  • Finlandia

Szablon:Języki