FANDOM

Hive City's view

Obraz znaleziony w jednym z Domów Jedności, przedstawiający Nexus Centrum.

Nexus Centrum - odległe miejsce leżące w sztucznie stworzonym wszechświecie, stolica Imperium Nexusa, gdzie podejmowane są plany podboju innych wszechświatów, planet, krain i miast. Miejsce to przypomina ponoć wielkie miasto ciągnące się aż po horyzont, a jego największe wieże przebijają nawet nieboskłon. Jedynie rasy Imperium tam przebywały. Centrum całej stolicy wyznacza Wieczne Miasto - obręczowate, obwarowane siedliszcze wszelakiej arystokracji i służb. Otacza ono Pałac Niski - fosę oraz obozowiska wojskowe, jakie pilnują Pałacu Średniego zwanego też Marienburgiem oraz Pałacu Wysokiego, nazywanego Kapitolem. Sam Pałac Niski nazywany jest Kremlem, nie wiedzieć czemu.

W tym miejscu znajduje się Parlamentum oraz siedziba Monarchy, jak również to tutaj zlokalizowane jest najwyższe dowództwo Nexusiańskiej Armii Imperialnej, siedziby kapituł Zakonów oraz całe najważniejsze zagłębie przemysłowo-technologiczne. Według broszur propagandowych nagromadzone tam zapasy złota oraz surowce wykorzystywane w rozbudowie miasta-świata są tak wielkie, że można nawet zapomnieć o jakimkolwiek porównaniu do Metropolii czy nawet CreepyTown. Lwowski urzęduje tam obmyślając nowe projekty, pisząc nowe dzieła literackie, malując nowe obrazy, nie tylko olejne, a także spędzając wolny czas, kiedy nie ma go na terenie wymiaru, gdzie istnieje wyspa Kraj.