FANDOM

Flaga Cesarstwa Niemieckiego

Flaga Niemiec do 1933 roku.

Niemcy - kraj w Europie, położony między Imperium Rosyjskim, Austro-Węgrami, Szwajcarią, Francją, Danią oraz krajami Beneluksu, czyli Holandią i Belgią. Był krajem założycielskim jednego z dwóch obozów w trakcie Wielkiej Wojny Światowej, jakim były Państwa Centralne, zmienione w latach 30. na Oś Krajów Radziecko-Faszystowskich - sojusz faszystów i marksistów-leninistów, którzy stracili w Rosji władzę po skandalu z udziałem Wielkiego Kanclerza Lenina, skazanego na wygnanie.

Stolicą kraju był Berlin, będący również najczęściej bombardowanym miastem Państw oraz Osi. W roku 1933 major Adolf Hitler obalił cesarza z dynastii Hohenzollernów, następnie ogłaszając kraj na krótko republiką, po czym wprowadził dyktaturę wojskową. Uznał cesarza oraz Żydów za głównych sprawców klęsk na niemieckim froncie, a także przyłączył Austrię do Niemiec w czasie wojny austro-węgierskiej, jaka wynikła z rozpadu ich wspólnego mocarstwa. Tak oto narodziła się Trzecia Rzesza Niemiecka. Nowy kraj stwierdził, że zerwie rozejm, jednakże dopiero wtedy, gdy jego sojusznicy będą gotowi.

Znak III Rzeszy (zakazany symbol)

Flaga Niemiec po 1933 roku.

Zerwanie nastąpiło 01 września 1939 roku, kiedy to Niemcy zaatakowały Polskę. Hitler potajemnie podpisał pakt po nieagresji z rosyjskim Wielkim Kanclerzem Józefem Stalinem, byłym leninistą, jednakże spisek został wykryty, a Hitler zaatakował nie tylko zajętą przez Polaków Litwę (miała wpaść w ręce Stalina), ale również rosyjskie protektoraty jakimi były Łotwa i Estonia, co było ciosem w plecy. Nowy rosyjski szef rządu poszedł Polsce z pomocą, ale armie idące na pomoc zostały rozgromione, co doprowadziło do wejścia Niemiec na linię Piotrogród-Moskwa-Carycyn do 1940 roku, po czym rok później zostali wypchnięci na tereny zachodnie rosyjskich protektoratów jakimi były Białoruś i Ukraina, by następnie w ciągu dwóch lat wypędzić Niemców za Sudety, Karpaty oraz Odrę i otoczyć ich w Królewcu, jaki poddał się dopiero 12 stycznia 1950 roku, gdy zmienione 5 lat wcześniej na fort wojskowy miasto składało się wyłącznie z wojskowego personelu i było otoczone stertą ruin niegdyś pięknego miasta.

W marcu 1950 roku siły polsko-rosyjskie przekroczyły Odrę i zajęły sporą część Brandenburgii, a francusko-brytyjsko-amerykańskie zajęły ziemie Zagłębia Ruhry Wyspy Fryzyjskie, co sprawiło, że Niemcy zaczęli przegrywać wojnę realnie, tak samo jak większość Osi. Wkrótce jednak podobnie jak reszta państw Osi oraz Ligi Narodów, dawniej będącej Ententą, w tak zwanym Dniu Zagłady jaki nastąpił 20 marca 1950 roku tak i oni ulegli zniszczeniu. Co więcej to oni właśnie odpowiadają za ów kataklizm - nad ranem, wiedząc że siły aliantów są zaledwie 15 kilometrów od Berlina i 20 od Budapesztu i niewiele więcej od Wiednia Hitler nakazał natychmiast wypuścić wszelką broń masowej zagłady i rakiety taktyczne w celu unicestwienia wszystkich członków wrogiego obozu. W ślad za nim poszli sprzymierzeńcy, a Liga natychmiast odpowiedziała, co doprowadziło do kilkugodzinnej wymiany ognia w skali międzykontynentalnej. Przez to wielu ocalałych uważa Niemców za gorszych od nich, ponieważ zmusili całą ludzkość do ukrywania się pod ziemią przed złowrogim, nowym światem i sprowadzili zagładę, jaka mogła zabić rodzaj ludzki całkowicie. Szablon:Języki