FANDOM

Flag of NATO

Flaga NATO wykorzystywana była również jako symbol ONATA, jednak w złotym obramowaniu

ONATA (ang. Organization of North Atlantic Treaty Allies - Organizacja Sojuszników Paktu Północnoatlantyckiego) - organizacja zrzeszająca sojuszników Organizacji Paktu Północnoatlantyckiego. Zrzeszała sojuszników państw NATO, jacy postanowili stworzyć satelicką wobec NATO frakcję, dzięki czemu w pewnym sensie stali się drugorzędnymi członkami Organizacji. Liczyli, że dzięki reformom i stworzeniu ONATA w roku 2029 frakcja ulegnie przemianie w nowoczesny sojusz, jaki da radę rywalizować z rosnącym zagrożeniem ze strony Układu Moskiewskiego.

Kiedy 13 kwietnia 2030 roku wybuchła między Paktem, a Układem Trzecia Wojna Światowa ONATA zgodnie z wytycznymi stanęło w obronie NATO i wypowiedziało wojnę Układowi. Samo jednak zostało zaatakowane, bowiem pierwsze salwy nastąpiły w Korei, a południowy rząd był członkiem-założycielem ONATA. 3 lata później musieli jednak walczyć nie tylko z pro-rosyjskimi rządami, ale też z UN Army, która powstała by to zakończyć i o dziwo wygrała z obiema frakcjami.

ONATA zjednoczyła się w pełni z NATO, po czym sama Organizacja, tak jak Układ i ANZ spotkało samorozwiązanie. Samo NATO i ONATA posłużyły jednakże za podwaliny gospodarcze Republiki Zjednoczonej Ziemi - pierwszego w historii ludzi i Terry zjednoczonego rządu. Każda grupa odpowiadała za inną gałąź. UN Army za politykę, Układ za militaria, a NATO i dawna ONATA - za gospodarkę nowego, ziemskiego rządu, której priorytetem były misje badawcze oraz kolonizacja innych planet i przestrzeni kosmicznej.

Członkowie

  • Japonia
  • Korea Południowa
  • Demokratyczna Republika Konga
  • Togo
  • Mali
  • Nigeria
  • Egipt
  • Izrael
  • Arabia Saudyjska
  • Malezja
  • Birma
  • Australia
  • Nowa Zelandia
  • Brazylia (do 2033)

Szablon:Języki