FANDOM

Order Volcanus Ten artykuł jest jednym z Artykułów na medal na tym Fandomie, decyzją jego administracji. Jest więc to sprawdzony artykuł, godny uwagi a przede wszystkim przeczytania.
Il2 sturmovik

Na szarym zdjęciu

Ostankino-Monino (również znany jako Ostnino - maszyna monarchy Imperium Nexusa Arcturusa Lwowskiego. Zgodnie z tym co wiadomo Naczelnemu Technikowi Federacji Kharlezowi jest to pojazd łudząco podobny do Iła-2 typ 3, ponieważ niemal 80% jego konstrukcji stanowi wierną kopię tego pojazdu. Ten Ił-2 ma autopilota, solarśmigła mogące dzięki wiatrom słonecznym produkować zapas energii oraz posiada laserowe WKM. Z tyłu ma też cienki silnik odrzutowy, będący formą dopalacza.

Mimo eksperymentalnych technologii, jak małe silniki do pionowego startu i lądowania, nadal ma sporo wad, jak na przykład jest ciężki w pilotażu, albo nie zawsze możliwy do włączenia od razu silnik. Wygląda na to, że tradycyjne paliwo zastąpiono tym z bajkalitum, co zwiększyło moc silnika oraz możliwości samego konstruktu aż o 300%. Jak tego dokonał Lwowski do dzisiaj Kharlez nie ma pojęcia, lecz według niego maszyna wykracza poza wszelką logikę.

Zaletą jest jednak to, że włączając autopilota i całkowicie uwspółcześniając systemy Iła może też specjalnie zmienić układ - pilotuje komputer, a działko obsługuje on. Poprzez mechanizmy zdołał on opracować chowanie jednego fotela, złożenie go i przeniesienie tam, gdzie wcześniej siedział, a ten drugi zostaje obrócony. Wyposażenie kokpitu obejmuje też hologramy, komputery kwantowe oraz zaawansowane systemy celownicze, radarowe oraz możliwość ukrycia samolotu polem maskującym. Widziano go w okolicach Zamku Wunrung - wielkiej cytadeli w głębi nexusiańskiego terytorium, które Arcturus urządził bardzo podobnie do legendarnego zamku Wolfenstein, lecz tam eksperymentuje z technologią z alternatywnych światów, a także wszechświatów z przeszłości i przyszłości, jednocześnie jednak nic nie zmieniając w historii odwiedzanych wszechświatów. Jak to działa - nikt poza Imperium nie jest w stanie stwierdzić.

Szablon:Języki