FANDOM

Ranger by jhibbs-d8yn4yw
Wergoris w ludzkiej postaci
Wergoris
Znane pseudonimy Potomek Wielkich
Wszechwybraniec
Arcyrycerz
Data urodzenia gdzieś w Starej Erze
Miejsce pochodzenia Imperium Pierwszych
Rasa Pierwszy
Płeć mężczyzna
Wzrost 198 cm
Kolor i wygląd włosów brązowe krótko ostrzyżone
Kolor oczu niebieskie
Znaki szczególne blada skóra jak u trupa
głęboka blizna na twarzy od prawego oka do lewego ucha
Rodzina Kileazjasz (ojciec)
Adaria (matka)
Nelafaria (siostra)
Przynależność Zakon Rycerzy Wielkiego Pokoju (założyciel)
Zawód żołnierz, polityk, czarodziej
wędrowny mędrzec
Wyznawana religia ateista
Światopogląd uporządkowany dobry
Pozycja pustelnik
Status żyje

Wergoris jest jednym z ostatnim z żyjących Pierwszych oraz założycielem Zakonu Rycerzy Wielkiego Pokoju. Prowadzi koczowniczy tryb życia we wszechświatach Pustego Świata. Wergoris był mentorem wielu rozmaitych osób, jak Wielkiego Mistrza Zakonu i jego dawnego adiutanta Farlicka, a niedawno uczył Przemysława Przemkowskiego. Choć jego historia nie jest znana wiadomo, że to on stworzył Mur Krańca Światła oraz to właśnie on poprowadził krucjatę, jaka wygnała Alians Sług raz na zawsze w stronę Anarchistycznego Świata, jak również rozbił siły Sług w Nowym Świecie, gdzie dziś istnieją terytoria zakonne.

Historia

Prastare legendy z terenów obecnego Przymierza Bermudiańskiego mówią, jakoby był synem Kileazjasza - tego, kto ocalił Fantazję od swego brata, Hastadariusa. Jak każdy Pierwszy Wergoris był bardzo zaawansowany, jeśli chodzi o umiejętność Arkanów i technologii. Dlatego stworzył wiele ras i wszechświatów, aby ten mógł się odbudować po upadku jego rasy. Tak powstali Reinkarnaci. Ci zasadzili ziarno życia i tak oto rozpoczęli odbudowę. Kiedy jednak i oni upadli ewakuował ich do Niezbadanego Świata. Stworzył więc smoki razem z nimi oraz kilka innych mniejszych ras, a ich mędrcom nakazał zasiać te ziarna w innych wszechświatach. Tak oto powstała obecna Fantazja.

Wyposażenie

  • Ratahana - potężny miecz wykuty z nieznanego metalu i stworzony przy pomocy nieznanej technologii i Arkanów.
  • Pierścień Potęgi - noszony na palcu serdecznym, na prawej dłoni. To platynowy pierścień z rubinami. Ponoć jego posiadacz zyskuje niewyobrażalną potęgę w walce oraz zadaje niewyobrażalne obrażenia swym wrogom.
  • Kostur Czarownika Pierwszych - tajemnicze urządzenie, wyglądające jak jakieś berło. Na górze ma rodzaj korony, a pod nią białą kulę, świecącą ciągle niebieskim światłem.
  • Pancerz Następcy Tronu - legendarny pancerz, pęknięty jednakże w miejscu, gdzie Kileazjasz dostał cios od swego brata. Wergoris nosi go na sobie od dnia śmierci swego ojca.

Zdolności

  • Telekineza - dzięki umiejętności telekinezy jest on w stanie dosięgnąć rozmaitych przedmiotów położonych w oddali. Ponadto telekineza pozwala mu na wykorzystanie oręża swego przeciwnika przeciwko niemu. Dzięki temu osiąga o wiele lepsze rezultaty w walce.
  • Lewitacja - jego potężne zdolności arkanistyczne pozwalają na lewitację nad powierzchnią, dzięki czemu jest w stanie przeskakiwać naprawdę olbrzymie odległości. Ponadto bardzo przydaje się w walce, szczególnie jeśli przeciwnik ma plecak odrzutowy.
  • Zmiennokształtność - jak niemal każdy Pierwszy potrafi zmieniać swój kształt. Ta cecha jest typowa dla wszystkich Twórców. Niemniej potrafi przybierać tylko i wyłącznie wybrane formy. Obecnie obrał ludzką formę, wyglądając jakby miał 55 lat.

Ciekawostki

  • Podobno za jego młodości Fantazja nie była jeszcze krainą tak skażoną i zniszczoną.