FANDOM

Wyszarzała

Kristis Penndleton, Cesarzowa Zagłady i liderka Wyszarzałych Chaosu

Wyszarzali - określenie na każdego, kto oddał swą duszę i ciało na usługi Chaosowi lub Ładowi. Zazwyczaj stanowią oni grupę osób, którzy pragną zemsty, zniszczenia i władzy boskiej. Wyszarzali nie są już jednymi spośród przedstawicieli Równowagi. Całe ich życie skupia się na szerzeniu aspektów Ciemnych Żywiołów Pierwotnych oraz niszczeniu każdego przejawu Równowagi i innego Ciemnego Żywiołu. Są świetnymi Sevyunhai, ale ich moc zależy od ich dawnej magii. Nie-Sevyuni dostaną słabe możliwości, jak na swych pobratymców i będą się brzydzić magią. Zamiast tego wybiorą technikę.

Aby zostać jednym z Wyszarzałych, osoba ta musi stać się dobrowolną ofiarą w Rytuale Cyrograficznym. Łatwo ich zidentyfikować - skóra, bez względu na odcień i rasę jest ciemnoszara lub jasnoszara, oczy płoną pomarańczowych ogniem, są ciemne w białkach i pomarańczowe w tęczówkach.

Historia

Pierwsze grupy Wyszarzałych pojawiły się już w czasach pierwszej egzystencji znanych nam ras. Do czasu bitwy na Zamrożonej Pustyni, między Ładem, Chaosem i połączonymi armiami Równowagi nie widywano ich w otwartej walce. Na polu bitwy jednak stali się wyjątkowo potężni. Jeden z nich rozniósł 6 dywizji, z czego 2 pancerne, w proch i pył.

Różne organizacje, w tym Wspólnota Nexusiańska walczyły z mnóstwem z nich. Przenikając do najważniejszych struktur udało się wielu z nim sabotować projekty. Napotykając ludzkość ich szeregi się zwiększyły. Niedawno stracili swoją grupę mistrzów, która nimi kierowała. Porwali więc terrańską kobietę, o imieniu Kristis Penndleton i wykorzystując tortury wyzwolili w niej najgorsze cechy. Ta niegdyś walcząca z wrogami Równowagi kobieta z Zakonu Rycerzy Miecza Równowagi stała się Cesarzową Zagłady. Jej gniew, zemsta i pycha niosła w imię Chaosu pożogę na kosmos. Tak oto jej imienia bali się wszyscy z Równowagi i Ładu.

Mutacja w Wyszarzałego

Mutacja jest szybka i bolesna. Wyszarzenie polega na psionicznym wypaleniu oczu i zmianie włosów, magicznym zrobieniu rozgrzaną oliwą tatuaży, poddaniu duszy wpływom Żywiołów Pierwotnych oraz często zmiana elementów rozrodczych, co może nawet zmienić płeć lub w najlepszym razie zachowanie. Wyszarzali zmieniają się bez ubrań. Z dawnej istoty pozostaje jedynie spaczona dusza i puste ciało, które tworzą wcielone zło, maszynę biologiczną przeznaczoną do zabijania i oddaniu się wszelkim aspektom Żywiołów. Piersi kobiet stają się nienaturalnie krągłe, twarz gładka, włosy gęste i długie, a wokół czuć atmosferę smutku i agresji, którego źródłem są. Często kobiety wiodą na pokuszenie i odurzają. Zmienia się też talia.

U mężczyzn jest jeszcze inaczej. Stają się pełni, umięśnieni, nadludzko silni. Niekiedy łysieją, a w miejsce włosów jest ognisko lub popioły. Są też agresywniejsi, piją na rany i uzdrawianie dużo alkoholu, który normalnie w takiej ilości zabiłby człowieka. Tak jak kobiety są bardziej rozpłodowi, poświęcają się częstym rozpustom i odurzają się narkotykami.

Charakterystyczne cechy

Szara skóra, wrodzony talent w Sevyunie, płonące oczy to tylko niektóre z cech. Widać też u nich wypalone czarami tatuaże, które często świecą. Ponadto wszystkie włosy są różne. Są popielate i niczym zbudowane z popiołów. Ładowym włosy mają postać białego ognia i złotego pierścienia płonącego na nich, chaosowym zaś mają niczym płomienie ognia. Szablon:Języki