FANDOM

Szablon:Języki

41 Saren -extended-
Wasieq w obronie Alicetown
Zieqeu jako jeden z netrollskich ogniomiotów
Zieqeu
Prawdziwe imię i nazwisko Zieqeu
Znane pseudonimy Zieniu Zieniuwski (tytuł jakim nazywa go Wszechpolicja Nexusa)
Data urodzenia Lata 90. XX wieku
Miejsce pochodzenia Bermudia
Checkowia
Rasa Człowiek Realny
Narodowość Checkowianin
Płeć mężczyzna
Wzrost 178 cm
Kolor i wygląd włosów brązowe
Kolor oczu niebieskie
Przynależność Netrolle (Arcyherszt)
Zawód polityk, żołnierz, alchemik

Zieqeu - lider Netrolli w stopniu Arcyherszta. Wróg Arcturusa Lwowskiego i jeden z założycieli Przymierza Bermudiańskiego. Jest byłym żołnierzem zakonnym, wiele czasu spędził na wyprawach przeciwko Aliansowi Sług. Pojawi się nieoczekiwanie w Wojna o Fantazję.

Historia

Zieqeu urodził się w normalnej netrollskiej rodzinie. Pewnego dnia pokonał lokalnego herszta w pojedynku, wkrótce został też wybrany na swoistym zebraniu klanów na nowego Arcyherszta, jako najmłodszy w historii. Od początku postrzegał jako śmiertelne zagrożenie zarówno Unię, jak i inne państwa pod władzą Lwowskiego. Gdy wybuchła Wojna Bermudiańska był pierwszym z tych, którzy stali się celem numer jeden dla Imperium Nexusa. Niedługo po bitwie pod Alicetown jego sprzymierzeńcami stały się Cesarstwo i Piekło, jakiś czas przed bitwą o Ortę - Federacja. Podczas operacji "Imperialny Miecz" bronił tylko Bermudii, co przypłacił poszatkowaniem swojej prawej ręki, gdy pilotował własnego F-16.

Umiejętności

Zieqeu nie ma mocy nadprzyrodzonych, niemniej świetny z niego wojownik i alchemik. Potrafi robić trucizny i warzyć eliksiry. Świetnie strzela z karabinów maszynowych, doskonale wykorzystuje wszelkie osłony, ma wyjątkowo świetną celność przy strzelaniu z karabinów snajperskich. Zawsze nosi maskę Netrolli, szare dresy i kaptur na głowie. Pod bluzą nosi typowo młodzieżową bluzę, kryjąc tam pistolet TT. Na plecach zazwyczaj nosi AK-103 lub SVD Dragunov. Ma przy sobie nawet w niektórych sytuacjach RPG 7v2.

Wyposażenie

  • Rewolwer blasterowy Magnum
  • Klucz holoskopowy
  • Monokl Władcy Tytanów
  • Noże do rzucania
  • Miotacz ognia
  • Karabin maszynowy NES-20